Консалтинг

     Підприємство надає консультаційні послуги на початковому етапі розвитку проекту. Якщо місце розташування об’єкту вже визначено, проводиться якісна оцінка перспективних робіт по будівництву, включаючи земляні роботи, влаштування водопропускних споруд, верхньої будови колії або дорожнього полотна, споруд притрасового будівництва (естакади, рампи вивантаження, вагові площадки, залізничні переїзди), складаються попередні кошториси будівництва.

       Найбільш цінними консультації є на етапі планування об’єкту, коли місце розташування невизначено.

      Помилкове положення, що до залізничних магістралей та автодоріг, ландшафту спричиняє за собою невиправдані витрати на етапі будівництва під’їзних залізничних колій та під’їзних доріг до об’єкту замовника, або взагалі неможливість їхнього будівництва. З метою мінімізації витрат на будівництво під’їзних шляхів, або під’їзної залізничної колії ми проведемо консультацію з підбору земельної ділянки з точки зору доцільності планового положення загального комплексу (нафтобаза, єлеватор т. іню) по відношенню до зовнішньої транспортної іфраструктури.

  Це найбільш важливий етап будь-якого проекту. Як правило на початковому етапі у замовника є інтуїтивне уявлення про необхідність вирішити те чи інше бізнес-завдання. Проте він не може чітко сформулювати перелік вимог, які можна булоб виставити на проектування.

    У цій ситуації ми проводимо серію зустрічей з найбільш значимими для проекту групами співробітників в середині компанії замовника.

    В рамках цих зустрічей ми формуємо не тільки структурований "перелік побажань" і пріоритетів груп, але і співставляємо їх з наявними у нас знаннями, робимо концептуальні пропозиції про можливі варіанти рішень.

   За отриманими результатами вимог можна оцінити наскільки відповідають завданням початкові перед-проектні рішення.

    Дуже часто підрозділи на початку не можуть оцінити, що саме вони хочуть. Серія бесід з нашою участю дозволяє сформувати розуміння у різних груп співробітників, врахувати їх побажання, залучити їх в проект на початковій стадії впровадження.

    Наша практика показує, що далеко не всі проектувальники (проектанти) рішень здатні розмовляти з Замовником на одній мові. Постачальник часто виявляється негнучкий в зміні технічного завдання. Непоодинокі й випадки, коли різні підрозділи замовника просто не можуть зрозуміти, про що ж в ТЗ йде мова, а постачальник не здатний їм це виразно пояснити. У подібних ситуаціях наше втручання дозволяє більш грамотно структурувати ТЗ, врахувати втрачені побажання, зробити його більш простим для розуміння підрозділами.

     Збір технічних умов є етап, на якому підсумовуються і систематизуються дані про технічні обставини, пов'язані з майбутнім будівництвом залізничної колії та автодороги (об’єкту).

     Технічні умови - це практично схема, на якій буде ґрунтуватися подальше проектування і, в кінцевому підсумку, будівництво. Вони включають в себе вимоги до майбутнього об’єкту, зумовлені причинами природного і технічного характеру.

     Збір технічних умов проводиться шляхом отримання відповідної інформації у підрозділів Укрзалізниці та Укравтодору, у власників інженерних комунікацій, місцевої влади.

     Як легко можна зрозуміти, збір технічних умов - процес відомчий і нормативний. І як всі подібні процеси, він пов'язаний з ускладненням і зайвою тяганиною, часто веде до збільшення вартості і термінів будівництва.

     Співробітники нашого підприємства досконально знайомі з складною адміністративною ієрархією залізниці та деталями всіх необхідних процедур, що дозволяє якісно реалізувати організаційну та відомчу частину проекту транспортного будівництва. Представляючи інтереси замовника на етапі збору технічних умов, ми гарантуємо узгодження максимально вигідних технічних умов для замовника у всіх інстанціях в найкоротші терміни.